piątek, 7 kwietnia 2017

Działo się...

... wiele i dziać się jeszcze będzie. Już jesteśmy po kiermaszu wielkanocnym, który urządziła niezawodna Biblioteka Miejska i jej Dyrektorka. Ludzi było mało, ale wystawa nadal trwa i miejmy nadzieję, że jeszcze parę osób zobaczy prace naszych artystek ludowych. Mi się też udało parę rzeczy zrobić i pokazać chociaż przez parę godzin. 



2 kwietnia zupełnie nieoczekiwanie stałem się kibicem dębnowskiego Maratonu, ponieważ Prezeska naszego Oddziału ZNP zaprosiła mnie do towarzyszenia Prezesom z Okręgu i Zarządu Głównego, którzy przyjechali wręczać medale i nagrody nauczycielom startującym w Mistrzostwach Polski Nauczycieli w Maratonie. Było miło, ale na trybuny mnie nie zabrano. I dobrze!


Prezesi i uczniowie będą również rozdawać balony z logo ZNP

I najważniejsza dla mnie impreza - Międzynarodowy Dzień Teatru połączony z eliminacjami powiatowymi OKR, na których Nikodem walczył o kwalifikację na finał wojewódzki do Szczecina. Monodram Nikodema został zakwalifikowany, więc radość tym większa, bo i całe obchody MDT były bardzo udane. Aczkolwiek publiczność jakoś nie dopisała. Może w przyszłym roku będzie lepiej.


Pozdrawiam i życzę bardzo przyjemnych Świąt Wielkiej Nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz