niedziela, 3 marca 2013

Projekt napisany...

... i przyjęty w biurze Lidera Pojezierza w Barlinku. Nazwałem go "Uczyć rękodzieła -" i tu wstawiać będziemy konkretnie nazwane działanie. Zaczynamy z Marysią. Ona poprowadzi warsztaty bibułkarskie z dziećmi w Smolnicy, a ja plecionkarstwo w szkole podstawowej w Cychrach. Zarząd Lidera musi tylko wybrać złożone oferty i zatwierdzić, a my za darmo poprowadzimy zajęcia z dziećmi i dorosłymi. Mam nadzieję, że po raz kolejny ruszy akcja wyrabiania "cudeniek" z papieru i bibuły, czego efekty może zostaną pokazane na Spotkaniach z Folklorem w lipcu. Chciałbym spopularyzować ten rodzaj wytwarzania rękodzieła, bo nie dość, że jest dość łatwy, mało kosztowny, to jeszcze bardzo użytkowy. Jeżeli nasze projekty spodobają się Zarządowi, to za pół roku startujemy z nowymi zadaniami. Panie z Sekcji Bibułkarstwa i Plecionkarstwa są chętne, więc dlaczego nie skorzystać z Unijnych dotacji i zrobić gminę Dębno zagłębiem rękodzieła. Przydałby się nam prawdziwy menadżer, albo taka galeria, w której po zajęciach można by było od razu wystawić swoje prace, a nie upychać je w szafach, by okazjonalnie pokazać. Będę jeszcze poszukiwał innych pasjonatów rękodzieła i kusi mnie, by stworzyć  stronę z rejestrem rękodzielników z Dębna i okolic.
   Dopracowałem szczególiki w pracy na Konkurs Palm i Pisanek, a także zakończyłem robienie kartek wielkanocnych. Oto ostatnia (?):

Kartka składana


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz