niedziela, 8 listopada 2015

Gwiazdy...

... i wiewiórki! Oto, czym ostatnio zajmowałem się w dość długich przerwach między kolejnymi wyzwaniami. Za sobą już mam uroczystości jubileuszowe naszego ZNP (bardzo udane), bardzo zaskakujący spektakl Teatru Chorea "Po ptakach" oraz perfekcyjny monodram Wiolety Komar "Diva", nabór na warsztaty teatralne (przyszło 13 osób - jak nigdy!) i niezapomnianą premierę widowiska plenerowego w Krześnicy "Do nowego domu". Do dzisiaj ludzie mnie zaczepiają i wspominają to wydarzenie i opowiadają historię swoich rodzin. Jednakże przyszedł czas, aby przygotowywać się do świąt, więc przywołałem w pamięci stare wzory gwiazd i wiewiórek, a w międzyczasie popełniłem kilka kartek. Dzisiaj pokazuję gwiazdy i wiewióry. Ciekaw jestem czy się spodobają.




 
Kartki będą następnym razem. Pozdrawiam radośnie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz